fredag 10 mars 2017

Styling inför mello - reklam

Under de senaste lördagskvällarna har vi antingen njutit eller blivit drabbad av Melodifestivalen. Programmet som det svenska folket antingen älskar eller älskar att hata. Och så finns sådana som jag, som är rätt ljumma inför eventet men ser det gärna ändå. Jag har sett varje deltävling faktiskt. Jag ska erkänna att mina ögonbryn har flera gånger åkt upp till hårfästet av förvåning över hur ni röstar där ute. Visserligen röstar jag inte alls och ska väl därför hålla snattran.

En av de som sponsrar Melodifestivalen i år är KappAhl. De gillar att festa loss. Och de vill festa loss med oss.





Nu har ju Andra Chansen redan varit, finalen utspelar sig nu på lördag. Men det hindrar inte att vi snofsar till oss ändå. Fast själv kommer jag nog iklä mig mjuka vida byxor, förslagsvis de jag köpt på KappAhl, med en utsliten löst sittande t-shirt till. Bekvämt kommer jag krypa upp i ena hörnet av soffan med en skål popcorn. Eller ska jag slå på stort och trycka i mig lättsaltade potatischips med dipp? Något måste man ju knapra på. Så är det bara.

Lyckligtvis finns det två teveapparater i hushållet. För min sambo tänker inte se Mello. Han ska glo på ishockey istället.

KappAhl har funnits sedan femtiotalet och som namnet avslöjar var det från början fokus på att sälja kappor. Damkappor. Visste ni förresten att KappAhl var den första modekedjan i världen att miljöcertifiera sig enligt ISO 14001? Bra.

Jaha. Vem tror ni vinner på lördag? Jag minns inte ens vilka som har gått vidare. Var det någon som stack ut? Troligtvis inte eftersom jag inte kommer ihåg någon låt. Nåväl. Det är världsligt.


Detta inlägg är reklam för KappAhl
men med mina egna åsikter.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar